dijous, 16 de febrer del 2017

Guiatge a peu B: L'Olla de Roses.

Aquest era el torn de la Kiara, la Lidia, en Lluis i en Jose que ens van portar a fer la olla de roses. El dia no semblava gaire bo fins que no van haver passat unes hores. Vam sortir de l’institut amb una boira que no ens permetia disfrutar al cent per cent de les vistes del cap de creus però que ens va servir molt per aprendre a orientar-nos sense visió. Vam començar pujant per un corriol ja conegut per tots en el qual hi ha un tros de grimpada que sempre tots esperem. un cop a dalt ens trobàvem a davant del dolmen del cap de l’home, una de les parades de la ruta megalítica de la zona del cap de creus. Vam seguir caminant fins el puig on vam haver d'abrigar-nos ja que començava a bufar el vent. Vam continuar fin al Pla d’en Causa i ens vam allargar fins al puig de l’àliga on es veia absolutament tot blanc, ja que la boira no ens deixava veure a mes d’uns 10 metres. Baixant del pic de l’àliga ens vam topar amb un cartell que no havíem vist mai que indicava un camí fins a unes coves que no coneixíem, La cova de la lloba. Ens vam emportar una sorpresa al trobar-les, ja que desprès de tant de temps passant per aquella zona encara no ens n’havíem adonat. Ela guies del dia van saber trobar el camí de tornada ja que ens havíem desviat per poder anar a trobar les coves. Tot i la dificultat de visió i el desviament pres a ultima hora els guies han portat molt be al grup sense cap problema.