dijous, 3 de novembre del 2016

Escalada B

Avui, dia 3 de novembre a les 10:30 hem baixat al pati per agafar el material d’escalada, com els mosquetons, cordes, cascos, peus de gat, arnés i gri-gris, bàsicament el material necessari per a poder escalar. Al estar preparats amb tot el material hem començat a caminar sortint per la porta de metall de l’institut que dóna pas al circuit de BTT, hem creuat la riera i hem agafat el camí que ens porta fins a la carretera amb direcció Mas Boscà. Hem creuat la carretera per a poder agafar un altre camí i arribar a les parets. Els alumnes ens pensàvem que el lloc d’escalada estava a prop de l’institut, com a màxim mitja hora, però finalment hem acabat caminant una hora per arribar al lloc. Hem seguit el camí fins agafar un corriol, pujant murs de pedra i travessant arbustos punxeguts, on més d’una persona s’ha rascat la cama. Al arribar al lloc hem descarregat les cordes, peus de gat i el que hem fet al arribar es posar´nos el casco per evitar qualsevol cop de pedra al cap. En Roger i en Xavi ens han fet les explicacions de com executar el procés d’assegurar al company i de com escalar, aprofitant per a muntar a la reunió. En Xavi ha muntat sis vies d’escalada, cada una d’elles amb més dificultats i els alumnes hem començat a escalar. Sincerament és un dels esports de risc on hem experimentats més sensacions i emocions, principalment la por i la confiança, seguit dels nervis, la tremolor, el desig de tocar el terra amb els peus un cop tenies els peus a la roca i tenir la confiaça del company alhora de baixar despenjat. Finalment hem recollit tot el material i hem començat a caminar cap a l’institut, ja que eren les tres del migdia i teníem que arribar a les quatre. Al acabar, es podia sentir el cansanci a a causa de la por, dels nervis, de estar tot el rato amb tensió agafat a la roca com poguessis per a no caure, tot i així estant assegurat.