dimarts, 24 de gener del 2017

Primers guiatges de BTT B

El passat dimarts 24 de gener, vam començar a fer els guiatges, i curiosament el primer tram va ser el meu. Teníem que anar de Roses fins a Empuriabrava, passant per Pedret, Castelló, i el parc dels Aiguamolls. Com és normal, el meu company de ruta, el Agus, i jo, estàvem molt preocupats, nerviosos, espantats… Vam fallar en moltes coses, però vam fer unes quantes de bones, no som perfectes, però tinc que reconèixer que es podia treballar-ho millor. Per part meva, el segon intent será extraordinari.

Pel que fa la resta de la ruta, no suposava un nivell físic alt en condicions favorables y normals, ja que ja estava feta posterior-ment, però no eran condicions favorables ni normals. Va ploure els dos dies anteriors seguits, per tant, va fer que les rieres desbordessin i que les basses tinguessin un tamany important. 

En definitiva, va ser una ruta per aprendre a guiar, i tots els guies vam aprendre alguna cosa a millorar, sobretot la actitud. Estic impacient de veure l'evolució dels guiatges i la millora personal que encara podem fer.


Text:David Aguilera





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada