dijous, 26 de gener del 2017

Les Salines

El dia 26 de gener vam anar a fer una excurció a la neu, vam anar les dues classes, l'excursió es tractava de tenir un primer un contacte amb la neu abans de la fer la excursió de 4 dies a la neu.
Vam arribar a Maçanet de Cabrenys cap a les 09:00-09:30, vam arribar en el nostra punt de sortida els professors es van explica com es posaven les polaines mentrés que la gent se la posaven ja va començar una petita guerra de boles de neu, un cop tothom les tenia posades vam anar a la plaça central de Maçanet de Cabrenys i allà en Xavi Vileia ens va fer una breu explicació sobre la massa d'en Roldan i des del punt de la plaça ens vam posar en marxa. Vam Caminar uns quants metres per el poble fins que vam agafar el camí en direcció les Salines no era un camí molt difícil però si era molt cansat. Un cop vam arribar en el refugi tothom o casi tothom va entrar a dintre una i els qui volien podien anar a pujar amb en Ruben, Roger, Eva i en Xavi Casorran. La veritat jo no tenia moltes ganes de anar-hi pero la veritat a mesura que anavem pujant anàvem veien unes vistes precioses al final vam pujar a la muntanya de les Salines des de adalt podiem veure el refugi on estaven els altres, a la baixada de la muntanya de les Salines sens va anar molt la pinça perquè tots vam baixar a de la manera que volia alguns baixaven estirats,altres corrents, altres tirant bolas de neu.
Un cop vam tornar al refugi el temps va canviar i va començar a fer una mica de ventisca i vam tenir que marxar però abans de començar a baixar vam tornar a fer una altre guerra de boles. Vam començar a baixar i ens vam para a en una font per qui vulgues recarregar la seva cantimplora vam continuar, caminat i fen guerra de boles. Un cop vam arribar Maçanet de Cabrenys a les 15:30 i els professors ens van deixar anar a fer una volta per el poble fins a les 16:00 que venia el autocar que ens tornaria a Roses.

Text i fotos: Tolia Asensio Bosch.